wtorek, 28 stycznia 2014

Cukierniczki na słodko

 Troszkę się rozchorowałam, ale dzięki temu miałam w domu trochę czasu aby zająć się cukierniczkami.
Ozdobiłam je metodą decoupage, posypałam delikatnie brokatem, dzięki czemu ładnie połyskują i utwardziłam lakierem. Spędziłam nad nimi wieeeele godzin i włożyłam w nie dużo serca :)
Jak wam się podobają? Według Miłosza najlepsza ta z lewej ;) a mój numer jeden to oczywiście truskawki! :)




Zakładki możecie wylicytować na charytatywnym kramiku fundacji zwierzęca arkadia KLIK
natomiast gdyby ktoś był zainteresowany cukierniczkami i na przykład podarować komuś jako prezent to proszę pisać! animrukh@gmail.com :) 
to nie chińszczyzna z supermarketu :) nawet drewniane cukierniczki zostały zrobione w polskiej stolarni.

2 komentarze:

Jestem wdzięczna za każdy komentarz :) w ramach rewanżu zawsze odwiedzam. jeśli obserwujesz, zostaw wiadomość.